Türkiye
Atletizm Federasyonu faaliyet takviminde yer alan U-14 Türkiye Atletizm
Şampiyonası, 19-21 Haziran tarihleri arasında Kütahya’da gerçekleştirildi. Şampiyonada
Batman’ı karma takım olarak temsil eden TPAO Batman Petrolspor atletleri, elde
ettikleri derecelerle büyük bir başarıya imza attı. Birbirinden güçlü
rakiplerin yer aldığı organizasyonda genç sporcular, birçok branşta kürsüye
çıkarak hem kulübün hem de Batman’ın atletizmdeki yükselişini bir kez daha
gösterdi. Şampiyonada dereceye giren Batmanlı sporcular ve elde ettikleri
başarılar şöyle:
Ramazan Taşan – 600 metre Türkiye 3.’sü (1.41)
Ramazan Taşan – 1000 metre Türkiye 7.’si (3.07)
Hatice Arslan – Gülle Atma Türkiye 6.’sı (11.36
metre)
Berat Girişçin – Yürüyüş Türkiye 1.’si (10.40)
İsmail Badem – Gülle Atma Türkiye 1.’si (11.03 metre)
İsmail Badem – Cirit Atma Türkiye 2.’si (28.88 metre)
M. Efe Kol – Gülle Atma Türkiye 2.’si (11.91 metre)
M. Efe Kol – Disk Atma Türkiye 3.’sü (25.82 metre)
Sevim Erdem – Disk Atma Türkiye 8.’si (17.81 metre)
Hiranur Aslan – Yürüyüş Türkiye 8.’si (11.31)
Osman Ekinci – Yürüyüş Türkiye 3.’sü (10.54)
Elde
edilen başarıların ardından açıklamalarda bulunan İl Temsilcisi Ufuk Başkut,
genç sporcuların performansının Batman atletizminin geleceği adına önemli bir
gösterge olduğunu belirtti. Başkut açıklamasında, “Sporcularımızın ortaya
koyduğu bu başarılı performans, TPAO Batman Petrolspor kulübümüzün ve ilimizin
atletizm branşındaki istikrarlı yükselişini, altyapı çalışmalarının da
meyvelerini vermeye devam ettiğini göstermektedir” ifadelerini kullandı. Başkut
ayrıca; Batman Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü İl Müdürü Mehmet Şafi Özperk’e,
TPAO Batman Bölge Müdürü Murat Karataş’a, Spor Şube Müdürü Burak Eren’e,
sporculara ve tüm paydaşlara desteklerinden dolayı teşekkür etti Batman
atletizminin genç yıldızları, Kütahya’daki performanslarıyla kentin spordaki
iddiasını bir kez daha ortaya koydu.